Uudised

Traagiline elektriõnnetus: 15-aastase surmaga lõppenud õnnetus vanni iphone kasutamise tõttu

Traagiline elektriõnnetus: 15-aastase surmaga lõppenud õnnetus vanni iphone kasutamise tõttu



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Noor inimene läheb nutitelefoniga vanni ja sureb

Eelmisel nädalal suri Venemaal noor tüdruk vannis, kuna tema nutitelefon kukkus vette. 15-aastase iPhone oli kasutamise ajal laadimiskaabli külge kinnitatud. Vene eksperdid olid varem hoiatanud vannitubades mobiiltelefonide tekitatavate ohtude eest.

Nutitelefon langes vette

Siberis (Venemaa) Bratskist pärit 15-aastane Irina Rybnikova suri möödunud laupäeval oma vannis elektrilöögi tagajärjel. Inglise ajalehe "The Sun" teate kohaselt tapeti tüdruk suplemise ajal, kui tema kaabeljuhtimisega laetud iPhone kukkus vette. Pereliikmed leidsid elust noored veest. See polnud esimene surm, mille põhjustasid vannis olevad elektroonikaseadmed.

Sarnased tragöödiad minevikus

Ajalehe teatel oli teismeline kodumaal tuntud kui edukas võitluskunstnik pankrooni valdkonnas - segu poksist ja maadlusest.

"Ta unistas ühel päeval tulla maailmameistriks," rääkis tüdruku sõber.

Tema 25-aastane õde Tatjana ütles kohalikule ajalehele "Komsomolskaja Pravda:" Meie süda on murtud. "

Ja tema spordiliit rääkis "traagilisest õnnetusest".

See oleks olnud lihtsalt välditav, kui nutitelefoni poleks kaabli abil vooluvõrku ühendatud.

Vene julgeolekuametnikud olid varem hoiatanud vannitubades mobiiltelefonide laadimise ohtude eest, vahendab The Sun.

Tõenäoliselt on see ka sellepärast, et varem on sarnaseid õnnetusi olnud.

Vene koolitüdruk Kseniya P. kannatas vannitoas elektrilöögi käes veebruaris, kui tema laadiv nutitelefon kukkus vette.

Ja Prantsusmaal oli kuu aega enne elektritarvitamist 21-rase naine Prantsusmaal oma vannis elektrit löönud, mõni päev enne sünnitust.

Ärge kasutage vanni toiteallikaga ühendatud seadmeid

Igaüks, kes kasutab vannivees mobiiltelefoni, ei tohiks seda kunagi laadimiseks vooluvõrku ühendada.

"Kõike, millel on ühendamine koduvõrguga, millel on 230 volti, tuleks vannist kasutada vaid väga kaugel," selgitas portaali raporti kohaselt Magdeburg-Stendali rakenduskõrgkooli elektrisüsteemide ja -seadmete osakonna professor Dieter Haentzsch. TEHNIKA RAAMAT ”.

Kuid: "Akutoitel töötavad seadmed, nagu nutitelefonid, sülearvutid ja e-raamatute lugejad, ei kujuta madalpinge tõttu vees ohtu," ütles ekspert. Laadimiskaabli küljes ei tohi aga riputada.

Pärast elektrilööki arstile

Elektrilöögil võivad olla inimestele dramaatilised tagajärjed - isegi kui see ei toimu vees.

Muu hulgas võivad tekkida eluohtlikud rütmihäired, mis mõnikord põhjustavad vatsakeste virvendust.

Siis süda lööb nii kiiresti, et see ei pumbata enam vereringesse tõhusalt verd. Tulemuseks võib olla südameseiskus.

Lisaks on oht, et voolu tõttu võivad lihased pingutada, mis halvimal juhul võib põhjustada hingamisteede seiskumist.

Tervisespetsialistid soovitavad minna arsti juurde pärast elektrilööki, isegi kui teil peaks väidetavalt hästi minema. Kuna südame rütmihäired võivad tekkida ka hilja.

Kui aga teil tekivad kohe pärast elektrilööki sellised sümptomid nagu kiire südametegevus, kiire südametegevus, õhupuudus või krambid, tuleb viivitamatult kutsuda hädaabiteenistused. (reklaam)

Autori ja allika teave


Video: Opeli salong värvus peale laupkokkupõrget punaseks (August 2022).